O principal atractivo deste traballo é que fomos nós mesmos quenes tivemos que escoller a temática do mesmo e deste xeito o traballo de documentación, ao ser dun tema que nos gusta, foi moito máis doado. O máis difícil deste traballo foi crear o guión e elaborar nós mesmos as pautas, pois non estabamos acostumados a facelo. Por outra banda, é interesane que sexamos nós os que avaliemos o traballo do resto da clase mais tampouco é sinxelo valorar o traballo dos demais e tamén requerirá un esforzo.
É IMPRESCINDIBLE REVISAR A ENTRADA ANTERIOR
(Propostas, Motivos da Elección e Plantilla da TAREFA 4)
(Propostas, Motivos da Elección e Plantilla da TAREFA 4)
Grazas Pola Aportación
Javier Suárez Pena - Aitor Ramos Soto - Xiana Rey Martínez - Manu López Reija - Jose Santiago Molinos
Traballo interesante. Boa organización co mapa conceptual claro, usable e que funcionan todos os enlaces. Funciona como un menú de navegación claro e preciso.
ResponderEliminarEn canto ao contido. Algunhas matizacións e puntualizacións que agardo que servan para futuros experimentos:
Na ficha, a nominación non é o personaxe, é da película. Ficha algo confusa (faltaría director, ano e novela ou texto orixinal), o creador a quen se refire, así como os premios ou nominacións? Títulos película, en cursiva. Quizáis falta unha introdución á película e os personaxes, para logo centrarse no elexido (a trama da película, antes do personaxe, pero habería que completala. Guionista e director son importantes). Precísase un contexto, que sería a paisaxe da película. Citas non claras aínda que sexan da película, o que require situar a cita no tempo da película, xa que só se fala da personaxe en cuestión. Escea relevante, por que? Só polo diálogo, non hai outros elementos que incidan na relevancia?
A bibliografía sí presenta problemas:
ResponderEliminarTyler Durden (Brad Pitt. El club de la lucha)
Bibliografía (problemas): Primeira referencia non funciona. El club de la lucha, non ben. Hai que referenciar a película dende a dirección ou dende o protagonista, redactando os elementos para recoñecer a película. AlohaCriticón non funciona. Whitney, E. (2014, 5 de noviembre). El club de la lucha... El Huffington Post. Recuperado de URL. Cal é a utilidade de Fight Club Gifs e filmaffinity? Non alfabetizadas. Non está correcta.
Tom Hansen (Joseph Gordon-Levitt, 500 días juntos)
Bibliografía: Filmaffinity, non está ben. Idos de la mente hai autoría Guillermo Guerrero e non é fonte especialista. ¿Pinterest? ¿La Higuera, sinopses? González Ambriz, M. Revista Cinefagia (mal). Tan, B. (2011, 11 de agosto). Character Study: Tom Hansen. HalfBlacked. Recuperado de URL. As datas hai que poñer todo (2014, 23 de mayo) e os títulos van en cursiva os dos libros; nas revistas/xornais vai en cursiva o sitio, non os títulos. Propes, R. The Independent Critic. Willis (2012, 10 de enero). Título (redonda). BelmontVision (cursiva). Recuperado de. Non están correctas e non están alfabetizadas.
Ari Gold (Jeremy Piven, Entourage)
Bibliografía: 2 fontes? Apelidos, N. (data completa). Título (redonda). El Parnasillo. Recuperado de. Vaya Tele non funciona.
Tyron Lannister (Peter Dinklage. Juego de Tronos)
Bibliografía: ¿los siete reinos, para que serviu? ¿wikia e wikipedia? ¿Retrieved significa recuperado?
Willi Wonka (Johnny Depp. Charlie y la fábrica de chocolate)
Bibliografía: 3 fontes, ¿la higuera, sinopse? Matapaz Mata, P. (2005, 12 de agosto). Johnny Depp actor... Diario de Córdoba. Recuperado de URL. ¿Claqueta, que tipo de fonte, quen é autoría?
As infografías non están mal, pero en 2 casos, non parecen, xa que son carteis de películas. E uns se fixaron na personaxe e outros no actor, así que hai certas contradicións.
ResponderEliminar